2010-01-02 | 15:36:13

Italienskt och Grand hotel ikväll

2 januari idag vilket betyder att det har gått 2 dagar av 2010 och hittils känns det fantastiskt bra. Hoppas det känns bra för er alla andra också. Idag har jag bara varit hemma och slappat och fixat lite med bloggen. Egentligen bör jag ta itu med skolarbeten men känns inte ett dugg lockade nu när det är lov men imorgon då lovar jag. (..Eller vem försöker jag ljuga för? Vet att det kommer bli sista dagen innan eximination). Nog om det, ikväll blir det andra planer.

Ikväll ska jag nämligen gå ut och äta på en italiensk restaurang vid dramaten i Stockholm. Jag har faktiskt aldrig prövat på en italiensk restaurang så det ska bli spännande. Sedan blir det att bege sig till Grand hotels bar för en god drink. Hoppas på en riktigt trevlig kväll. Vad ska ni göra?

2 Kommentarer
Linn:

den var riktigt jävla snygg denna blogg!

vad fint de var med bandet där under headern :)

ha en fin måltid på restuangen, kram !

2010-01-02 | 17:24:50
URL: http://forsberglinn.blogg.se/
Malin:

Ja den var fin :)

2010-01-02 | 17:41:08
URL: http://malamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: