2010-01-02 | 13:35:42

Något du kanske inte visste är att

jag borstar aldrig håret då jag anser att det bara sliter på håret och tar onödigt med tid. Jag skulle aldrig sätta på mig något som är en trend om jag inte tycker om det. Jag faller inte för grupptryck, ett starkt bevis på det är att jag inte röker då alla mina vänner gör det. Notera alla. Jag är vänsterhänt vilket bruka anses som snyggare handstil men att man dör tidigare, om det är sant eller ej, upp till dig. Jag har väldigt svårt för att uppskatta saker, då menar jag avstånd eller ytor. Det blir alltid fel. Alltid.


Jag sover alltid med två kuddar. Jag kan inte kolla på skräckfilm om jag vet att jag kommer sova ensam. Jag har storlek 36 i skor och väger 49 kg fast skulle inte ha något emot att väga lite mindre även fast folk tycker det är lagom för min längd. Jag har fruktansvärt dåligt lokalsinne, speciellt att hitta sin egen hytt på kryssningsbåtar. Jag följer alltid strömmen och förlitar mig på att någon annan ska hitta, något annat alternativ är inte relevant.


Jag avskyr när man är taskig mot barn, de är så oskyldiga. Jag är helt såld på dokusåpan Paradise Hotel, blir lika frustrerad varenda gång det kommer upp ”I nästa avsnitt” i tv-rutan. Senapsgul är den fulaste färgen som finns, att folk ens vågar sig på att bära den färgen är sjukt. Gillar heller inte senap. Min favoritmat är tacos som de flesta i den svenska befolkningen. Min idol är Zlatan Ibrahimovic, världens 6:e bästa spelare. Jag vill inte ha ett Svensson liv när jag blir stor, såsom två barn, villa, en man och Volvo. Något jag aldrig kommer att smaka på är lever. Jag älskar att få ”aha-känslor”, när man äntligen förstår något som man inte gjort tidigare. Tillbaka i tiden filmer är något jag gärna kollar på, då menar jag i samma stuk som Gladiator. Om jag skulle vara med i en såpa skulle det vara Robinson. Jag vill inte gifta mig bara förlova mig. Jag avskyr allt som har med light att göra och tänker varenda gång hur fan folk kan gå på det där med lightprodukter. Jag har halvlockigt hårt och hatar det. Tror på ”behandla andra som du själv vill bli behandlad” även fast jag inte håller det själv ibland. Jag är ateist. Mina naglar målas endast i rosa nyanser, fransk manikyr och svart. Älskar att sitta på flygplan då man vet att snart är man antingen hemma från en rolig semester eller ska åka på en fantastisk semester.

1 Kommentarer
micka:

braa blogg, i like :D

haha så skön beskrivning av dig själv, roligt att jag är så lik, fast vissa saker är raka motsattsen. haha

vilket stjärntecken är du?

2010-01-03 | 16:56:50
URL: http://writalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: